zaterdag 31 januari 2015

Bonjour!
Hopelijk hebben jullie een fijne zaterdag gehad! Ik ben nog even naar de stad gegaan, jurkje gescoord (Little Black Dress: tijdloos en chic), en nu even een kort blogje. Ik had opeens zin om iets te schrijven over mijn grootste stijlicoon en voorbeeld  ever: Audrey Hepburn❤️. Typ in op Google, en je krijgt de mooiste plaatjes. Ze zag er altijd fantastique en tres chic uit, en ze was een goede actrice. Zij maakte trouwens de LBD zo bekend (eeuwig dankbaar!). Het mooist vind ik haar in haar outfit super simple: zwart shirt met ronde hals, zwarte strakke broek, lage schoentjes en opgestoken haar. Love it!
Fijne zondag en bisous,
Nora

P.S. Dit is een soort modeblog, als jullie het leuk vinden schrijf ik wat meer over mode! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten