zondag 22 februari 2015

even heerlijk voor jezelf zorgen

Hallo lieve mensen!
Een dagje lekker voor je zelf zorgen, dat mag ook wel eens. Maar meestal vind je het niet nodig. Ik denk dat het heel goed is! Je krijgt er een blij gevoel van en een frisse energie.
Dus daarom vandaag (op de luie zondag) een paar zelfzorg tips!

TIP 1. Maak een overheerlijke warme kop chocolademelk, ga op je favo plekje in het huis zitten en drink hem op en geniet er heeeel erg van.

recept overheeeeerlijke chocolademelk:

- 1 el cacoa
- 1 el rietsuiker
- 1 tl kaneel

verwarm 1 kop melk en als er damp van de melk af komt meng dan 1 tot 3 eetlepels melk met de bovenstaande ingrediënten. Doe dan dit goedje door de melk en laat het nog even koken. schenk in en geniet.











TIP 2. Zet je lievelings-muziek op en denk I DON'T CARE, en dans lekker op de muziek.

TIP 3. Wat vind jij een mooie plek? Van welke plek word jij blij? ............ Heb je het antwoord al?
Ga naar die plek toe! Misschien is het gewoon simpel weg je kamer, misschien wel de natuur of bij een vriendin. 

Ik houd heel erg veel van het strand, ik krijg daar altijd een heel erg gevoel van vrijheid.



TIP 4. Pak popcorntime of netflix erbij! Geniet van een leuke film! Hou het wel bij één film. Want wat mij nogal vaak overkomt is dat ik het gevoel krijg dat ik tijd verspil met een film kijken. Maar misschien moet ik dat gevoel maar gewoon aan de kant schuiven.

TIP 5. Waarmee je jezelf ook goed verzorgt is het opschrijven van je gevoelens. Als je in een dipje zit kan het je heel erg opluchten. 

TIP 6. Als je huisdieren hebt is het ook heel leuk om ze lekker te knuffelen haha:)


Hele fijne zondag! En voor de meeste van Nederland (waarbij ik niet) een hele fijne vakantie!
groetjes Emma








Geen opmerkingen:

Een reactie posten