donderdag 28 mei 2015





Heeii! 

owyeaah ik voel de lente al helemaal. Heerlijk zonnetje, rustig windje en duizenden zingende vogels. G E W E L D I G. 
Je ziet ook wel aan deze bovenstaande foto dat het weer niet slecht is! Maar goed, genoeg over mijn enthousiasme over het weer. 
Ik wou vandaag laten zien wat ik een fijne outfit vind om te dragen (bovenstaande foto). Waar ik mezelf goed in voel zeg maar (klinkt dit te zweverig?).

Ik ben voor een simpele outfit gegaan. Gewoon een rustig shirtje en een spijkervestje met een strakke broek eronder. Allemaal lekker simpel. Dat vind ik leuk maar dan wil ik wel iets bijzonders aan de outfit toevoegen; ringen en kettingen (daar hou ik zooo erg van).
Ik voel me fijn in deze outfit omdat ik hierin niet mega opval maar wel mezelf ben. Ik hou een beetje van dat retro-achtige en dat heb ik in deze outfit proberen te verwerken.



Wat vind jij een fijne outfit? Waar voel jij je goed in? Tell us! vinden we altijd leuk!
Heel veel liefs Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten