woensdag 13 mei 2015

Salut!

Even een kort blogje voor vandaag, sorry... Een langere komt eraan. Ik heb eens diep nagedacht waarover ik graag wil bloggen, net als Emma. En het lastige is dat je natuurlijk ook een beetje moet kijken naar wat je lezers (klinkt professioneel, dat ben ik niet, maar ja, hoe noem je het anders) leuk vinden. Dus...like of niet, laat het ons weten. Maar goed, de dingen waarover ik wil bloggen. 
1. Mode, stijlen, mijn stijl... Etc.
2. Reizen en mooie steden of plekken waar ik ben geweest.
3. Fotografie. Ik ben totaal onervaren op dat gebied, maar ik vind foto's maken wel heel erg leuk en ik vind het leuk om te ontdekken hoe je je fotoskills een boost kunt geven en je foto's er simply professioneler uit kunt laten zien. 

Dus. Veel nieuwe onderwerpen en artikelen, maar ik denk dat je blog beter wordt als je vaker blogt over een aantal vaste onderwerpen en dus een aantal vaste artikelen hebt. 

Ik heb al veel foto's, ik upload ze z.s.m. Op een van mijn lievelingsblogs, CHAPTER FRIDAY, las ik tips om betere foto's te maken. Superhandig! Dus met nieuwe tips en nieuwe moed ga ik hard aan het bloggen. 

Geniet van Hemelvaart (ik heb in totaal vier vrije dagen, een kleine minivakantie! Goed om even uit te rusten van alweer de eerste drie dagen na de meivakantie....)! 
"
Liefs, Nora

P.S. Voor wie zich het afvroeg, de foto bovenaan is een van mijn lievelingsplaatjes, van Audrey Hepburn. Ze is zo mooi, en ze ziet er geweldig uit in dat gestreepte truitje. Ik word er altijd blij van! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten