vrijdag 17 april 2015

Let's talk about.... BLOGGING & What's in my bag?








OUI. Let's talk about blogging. Ik blog al een paar maanden, maar het is veel en veel lastiger dan ik dacht. Maar ik zet door, want opgeven, dat doen de coole chicks niet. Dus. Maar toch af en toe een kleine crisis... Want wat moet je schrijven? Tja, ons blog heeft niet echt een duidelijk onderwerp, en er is zo veel waar ik over wil schrijven! Kleding,schrijven, boeken, mooie steden en plaatsen, reizen, fotografie, mijn grote iconen... Over alles schrijven? Dat wordt weer zo veel. Een paar onderwerpen kiezen, en daar vaste artikelen van maken? Ja, maar welke dan... Of gewoon 1 onderwerp? Maar dat is zo saai... Schrijven over wat ik leuk vind, wat me opvalt, wat ik meemaak? Mmm, best een goed idee... Een 'what's on my mind'... Trouwens, dat van die vaste artikelen is ook niet zo'n heel slecht idee. Wat vinden jullie, wat vinden jullie leuke onderwerpen? Zelf wil ik meer over mode gaan schrijven, dus elke maand een fashionitem? En een mustread toptien, en een what's on my mind, of een what's in my bag... 
Als ik aan het bloggen ben, komen de ideeën toch eigenlijk vanzelf. Oftewel, niet meer piekeren en gewoon schrijven. We komen er wel. Maar daar moeten we wel iets voor doen, dus mijn goede voornemen (ja, ik weet het, geen nieuwjaar, maar elke dag is een nieuw begin, toch?): elke week minstens 1 artikel schrijven. Promise, echt. Dus hier het eerste artikel: 

WHAT'S IN MY BAG? 
Tja, ik ben veertien. Dan ga je dus nog naar school, oftewel mijn tas zit vol schoolboeken. Maar, ook in mijn zware, overvolle tas zitten een paar dingen die ik altijd bij me heb. Of die ik, als ik ze vergeet (wat redelijk vaak voorkomt, helaas), enorm mis. Dat is definitely mijn lippenbalsem, en nee, niets speciaals; gewoon een simpele Labello. Maar onmisbaar, misschien zelfs een lichte verslaving. 
Verder heb ik een notitieboekje bij me, A5 van de HEMA, met geweldig leuke print. Niet dat ik er erg vaak iets in opschrijf, maar het is fijn om te weten dat ik hem bij me heb als ik hem nodig zou hebben (dat is met de meeste dingen in mijn tas zo). En daarbij hoort natuurlijk mijn zwarte Stabilo-pen, die het lekkerste schrijft. En een flesje water (nee, geen plastic wegwerp-flesje, maar een fles die ik elke dag opnieuw gebruik, want ik ben milieuvriendelijk), omdat ik het fijn vind om te weten dat ik iets kan drinken als ik dorst heb of hoofdpijn heb en omdat je zonder water niet kunt overleven. Water, dus. 
En verder.... Geen make-up. Gebruik ik doordeweeks eigenlijk nooit, alleen op feestjes. Ja, Labello dus, maar dat is onderhand bijna een medicijn (afkicken is nog niet nodig, maak je geen zorgen). Telefoon, of course, en niet alleen omdat ie leuk is, ook omdat ie handig is en ik hem, gedwongen door mijn ouders, altijd bij me moet hebben (wat eigenlijk ook wel fijn voelt, omdat ik dan altijd kan overleven). 
Niet heel veel speciaals dus, eigenlijk. Maar, what's in your bag? En heb jij leuke blogideetjes? Tell me! I'd love to hear from you guys. Want, ook al geven we niet op, als we heel eerlijk zijn is het altijd leuk om iets te horen van mensen die je blog lezen. En er is altijd ruimte voor verbetering, op z'n leraars. 

Bon weekend, enjoy the free time en liefs van Nora 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten