zondag 19 april 2015

We gaan bloggennnnn






















Hallo lieve mensen!

In de vorige post had Nora het over wat ze allemaal wilt posten op deze site. 
Ik ben er ook over na gaan denken. Ik heb gekeken naar wat ik het liefst wil delen met iedereen en wat ik het leukst vind in het leven. Toen kwam ik op dit lijstje:

- Buiten zijn is echt genieten!
- Reizen 
- Kleding; mode is leuk maar een eigen stijl nog leuker

Over deze drie dingen ga ik meer bloggen. Ik ga jullie meenemen in het mooie buitenleven. Ik wil jullie laten zien dat het leven genieten is, in andere landen maar ook hier. Ook wil ik jullie laten zien dat je jezelf mag zijn. Je mag je eigen stijl hebben! 

Je zou deze drie dingen misschien kunnen omvatten naar genieten, alles uit het leven halen. En dat is nou precies wat ik iedereen wil meegeven: een lach op je gezicht.

Liefs Emma 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten