zondag 26 april 2015

Paris est très belle!










Bonjour!
Ik ben vandaag heerlijk aan het uitrusten van een mooie, bijzondere reis.
Ik ben namelijk naar PARIS gegaan! Wat een mooie stad is dat. Samen met 3 derde klassen waren we 4 daagjes in Parijs. Het was super gezellig, we hebben veel gelachen en genoten van de plekjes die we bezochten.




DAG 1
na ongeveer 6 uur in de bus gezeten te hebben bezochten we de sacré coeur. Wauw wat is deze kerk super über knap gemaakt. Het plafond is gemozaiëkt, echt vet mooi. Het is ook nog eens de grootste mozaïek van de wereld. zoals je ziet op de foto is er ook nog een leuk grasveldje. Hier heb ik met een groepje gezellig gekaart. Gelijk had deze vakantie al een hele fijne sfeer.




 Ook was er een heel leuk marktje met veel kunst zoals je hierboven kunt zien.




DAG 2


Deze dag zag ik Parijs vanaf boven. Ik stond hier op de Arc de triomphe.




Ook zagen we steeds maar weer mooie huisjes en gebouwen. 




We zijn ook nog naar de Notre dame geweest. Waarij een erg gezellig pleintje ligt. In de avond mochten we in groepjes uit eten gaan (pizzaaa). Als afsluiting gingen we naar de verlichte Eiffeltoren. Echt vet mooi.




DAG 3

Een boottocht over de Seine moet je zeker uitproberen als je in Parijs bent. We hebben geen bijzondere gebouwen gezien bij deze rondvaart maar eigenlijk alleen maar schattige huisjes. Dat vind ik persoonlijk juist leuk.








DAG 4

Vandaag was het de dag van vertrek. We moesten vroeg uit bed, onze caravan op ruimen en in de bus stappen. Maar we gingen nog wel iets leuks doen. Namelijk......
Naar Parc Astrix. Waarschijnlijk zegt het je niet veel. Maar het is een pretpark. Het was hier ook erg leuk. We hadden lol.

Nou lieve mensen, ik zeg au revoir! En tot de volgende keer! 

Emma.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten